marți, 8 decembrie 2009

De Mos Nicolae - Baci Perugina in cizmulite




De Mos Nicolae - Baci Perugina in cizmulite


Sfantul Nicolae s-a nascut in anul 280 in Patara, Turcia. Astazi orasul este un centru turistic numit chiar Sfantul Nicolae.
Nicolae facea parte dintr-o familie de oameni bogati dar foarte credinciosi. Timpurile de atunci insa nu permiteau religiei ortodoxe sa fi acceptata. Abia dupa ce Imparatul Constantin sustine religia crestina, Sfantul Nicolae devine preot in orasul sau iar mai tarziu, Episcop in Mira Lichiei si isi inchina intreaga viata lui Dumnezeu.
De ce asteptam daruri in ghetute de la Mos Nicolae in noaptea dinspre 5 spre 6 decembrie? Nicolae si-a impartit toata averea saracilor, vaduvelor, fetelor fara zestre si orfanilor. Traditia spune ca intr-o noapte, auzind ca o vaduva trebuie sa isi marite cele 3 fete, neavand zestre pentru ele, find foarte suparata si plangand amarnic, Sfantul Nicolae a venit si a umplut cizmulitele fiecarei fete cu cate o punga de aur. De aceea copilasii trebuie sa fie buni si ascultatori tot timpul anului...ca Mos Nicolae sa nu ocoleasca si bocanceii lor in noaptea lui 6 decembrie.
Povestea nuielusei lui Mos Nicolae?
Se spune ca era in cetatea Alexandriei, un preot, numit Arie, care in timpul cercurilor unde se sustineau diverse teorii religioase intre preoti, acesta a fost palmuit de Sfantul Nicolae in timpul unor astfel de discutii pentru ca teoriile lui de altfel eretice l-au infuriat la culme pe mosul nostru. Asadar de aici credinta ca si cel bun si inimos poate sa pedepseasca pe cel rau si fara speranta, in ideea de a-l indrepta catre cele bune iar. Asadar nu il suparati prea tare pe Mos Nicolae ca altfel in locul darurilor vom gasi in cizmulite un mic bat.

Un comentariu:

  1. O mărturie uimitoare despre un jucător care mi-a adus soțul înapoi la mine. Numele meu este poate arăta, locuiesc în Marea Britanie și sunt fericit căsătorit cu un soț minunat și îngrijit cu doi copii. O mare problemă a apărut în familia mea acum șase luni, între mine și soțul meu. Atât de groaznic că a luat cazul în instanță pentru divorț. El a spus că nu a vrut niciodată să rămână din nou cu mine și că nu mă mai iubește. A plecat acasă și ma făcut și copiii mei trec prin durere severă. Am încercat toate cele bune pentru a reveni după mult cerșind, dar fără nici un rezultat. Și el a confirmat că și-a făcut decizia și nu a vrut niciodată să mă vadă din nou. Deci, într-o seară, când mă întors de la serviciu, am întâlnit un vechi prieten al meu care la întrebat pe soțul meu. Așa că i-am explicat totul, așa că mi-a spus că singura modalitate de a-mi putea face soțul înapoi a fost să viziteze un jucător de vrajă, pentru că a lucrat și pentru el. Așa că n-am crezut niciodată în vraja, dar nu aveam de ales decât să-i urmez sfatul. Apoi mi-a dat adresa de e-mail a jucătorului de vrajă pe care a vizitat-o. {ogunomospellcaster@gmail.com}. Deci, în dimineața următoare, am trimis un e-mail la adresa pe care mi-a dat-o, iar vrăjitorul mi-a asigurat că mi-aș face soțul înapoi a doua zi. Ce afirmație uimitoare! N-am crezut niciodată, așa că a vorbit cu mine și mi-a spus tot ce trebuia să fac. Apoi, în dimineața următoare, atât de surprinzător, soțul meu, care nu ma sunat în ultimele șase luni, mi-a dat un telefon pentru a-mi spune că se întoarce. Așa că sa întors în aceeași zi, cu multă dragoste și bucurie și și-a cerut scuze pentru greșeala lui și durerea pe care mi-a provocat-o și copiii mei. Apoi, din acea zi, relația noastră a fost acum mai puternică decât în ​​trecut, cu ajutorul unui jucător de vrajă. Prin urmare, vă voi sfătui să vizitați cu amabilitate marele Dr. Ogun Omo dacă vă aflați într-un astfel de stat sau dacă aveți vreo problemă legată de "aducerea înapoi. Deci, mulțumesc Dr. Ogun Omo pentru că mi-a adus din nou soțul și am adus o mare bucurie familiei mele din nou. {ogunomospellcaster@gmail.com}
    De asemenea, vindecă și aduce ex-întors ca rezultat,
    1 Cure Herbal HIV / ADIS.
    2 Tratamentul cancerului pe bază de plante.
    3 Curățarea ruperii articulației.
    4 Herpes vindecă ierburi.
    5 cursuri de jeleu orez.
    6 vindecarea medicinii HPV pe bază de plante.
    7 Diabetul de vindecare.
    8 Ia-ți ex.
    9 vraja de sarcină.
    10 vindecare htp.
    11 Vindecarea aerului hepatitei.
    12 COVID 19 Coronia Vires vindecă.
    13) Tratamentul astmului.

    RăspundețiȘtergere